sobota, września 04, 2010

EkoKiermasz w Radości

Pogoda dziś taka piękna, że wybraliśmy się na EkoKiermasz w Radości:

Było na prawdę fajnie!
Zaopatrzyliśmy się w miód, smalec, jabłka i woskowe pachnące ozdoby na choinkę.
Ala pobawiła się na placu zabaw i pooglądała bajki wyświetlane przez KinoKawiarnię Falenica, a ja przypatrzyłam się pięknym drewnianym zabawkom oraz ręcznie robionym lalkom i ozdobom oraz dowiedziałam się tego i owego o ekologicznym pieluchowaniu (niestety jeszcze nie jestem na to gotowa...).

Takie woskowe zawieszki zakupiłam - sympatyczne są, a pachną... mmm... cud miód i orzeszki!

Ale i tak najfajniejsze było to, że Ala i ja wygrałyśmy w konkursie zorganizowanym przez księgarnię Zaczytanie (a tu strona na FB) i sklep internetowy BabyBart. Trzeba było odpowiedzieć na pięć pytań i każdy kupon wygrywał! Ala dostała maskę-koronę, naklejkę z Kaczką Katastrofą i zakładkę. A potem było jeszcze losowanie, w którym rozchodziło się o nagrodę główną, no i nasz los wygrał!!!

Dostaliśmy super nagrody: książkę "Opowiadania dla Przedszkolaka" z dedykacją autorki Renaty Piątkowskiej oraz komplet szablonów do rysowania z księżniczkami :)


Polecam księgarnię Zaczytanie z Otwocka, bo to też jest miejsce, w którym ciekawie można spędzić czas weekendowy (np. za tydzień mają spotkanie z ilustratorami - szczegóły).

Zaczytanie to jedyna w okolicy Otwocka i Józefowa księgarnia dla dzieci, w której znajdziesz dobre, mądre i pięknie wydane książki dla dzieci oraz poradniki wychowawcze dla rodziców.

tak piszą o sobie i tak właśnie jest :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz